مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-20سياسي

یادداشت| رسالت دولت سیزدهم


امید تعداد زیادی از مردم به صندوق های رای و طیفی دیگری از هموطنانمان که با عدم حضورشان در انتخابات نشان داده شد، رسالت دولت آینده در رفع گرفتاری ها، - میثم محمودیان امید تعداد زیادی از مردم به صندوق های رای برای تغییر در مناسبات و شرایط موجود و گلایمندی طیفی دیگری از هموطنانمان که با عدم حضورشان در انتخابات اخیر نشان داده شد، رسالت دولت آینده در رفع گرفتاری ها، مشکلات و انسدادهای موجود را دوچندان کرده است.

بدون شک رفع این معضلات در گرو شناخت مناسبات کنونی جامعه، درک منطقی از ریشه های مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور و میدان دادن به متخصصان و رفع انحصار قبیله گرایان است.

لذا استقرار دولت جوان حزب اللهی مستلزم درک این موانع و همچنین دشواری های مسیر پیش رو و تشخیص صحیح مختصات ایستگاه نهایی توسعه کشور در کریدور بین المللی است.

علاوه براین روبراه کردن ماشین اقتصاد دولت نیز مستلزم بازگردان اعتماد از دست رفته مردم می باشد، اعتمادی که در سالیان گذشته دچار افول شده است؛ درحالیکه بازیابی اعتماد عمومی باعث سرریز شدن سرمایه های پنهان مردم و به چرخش درآمدن چرخ تولید خواهد شد.

تقویت گفتمان مردم داری و جامعه محوری و اعتبار بخشی به جایگاه جامعه مدنی بعنوان نهاد ناظر بر عملکرد دولت، تعریف دقیق از سیاست خارجی گفتمان مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| رسالت دولت سیزدهم

یادداشت| رسالت دولت سیزدهم